wtorek, 14 stycznia 2014

Kwiatki, bławatki, babeczki...

Pieczemy, kwiatki kupujemy...
Jakoś przetrwamy tę zimę- nie zimę
U nas dziś pruszył śnieg, ale już po nim nawet śladu
Jutro zakładam domowy warzywniak, bo na świeżą natkę mam wielką chęć i na szczypiorek
Lubicie awokado? Nie, nie, nie będę go sadzić ;)
Pasta z awokado z natką, sokiem z cytryny, doprawiona szczyptą soli, na razowym chlebie...
Polana odrobiną oleju z pestek dyni...
Spróbujcie!
Mmmm
Miłego popołudnia
---
Ewa
P.S. Przesiewacz do mąki dostaniecie tu: KLIK









43 komentarze:

  1. Ja robie avocado prawie tak samo tylko na grzenkach razowego chlebka...hmmm pycha,ale te co Ty robisz też są pewnie wyśmienite!;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można podawać pastę z czym się chce, zawsze będzie super. Teraz pomyślałam o tortilli zrobionej na chrupko ;)

      Usuń
  2. uf.. już się przestraszyłam, że będziesz sadziła awokado :D
    pięknie wygląda kociak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle leży obok klawiatury ;) ale czasem ładnie zapozuje :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ale kolorowo i wiosennie.Pozdrawiam Marzena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i wywołałam zimę ;) W domu wiosna, a na zewnątrz pięknie biało

      Usuń
  4. Ewuniu pasta z avokado jest pyszna i jaka zdrowa mniam. Zdjęcia jak zawsze cudne, a i dostałam wiadomość, że przesyłeczka z ręczniczkami i pędzelkiem już dawno dotarła i jest cudna już się nie mogę doczekać kiedy zobaczę. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że już na Ciebie czeka :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  5. Uwielbiam olej z pestek dyni! Austriackie mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewka..jest moc:) Ten piękny drewniany blat to Twoje drzwi tak? Postarzane czy stare??
    Ja próbowałam ostatnio tego przepisu http://ammniam.pl/pesto-ze-slonecznika-natki-jarmuzu-i-awokado/, bardzo fajnie wyszło..no i jarmuż mega zdrowy..polecam:)
    Piękne zdjęcia, ale to wszyscy wiedzą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, nie , to nie drzwi. Drzwi stoją oparte o ścianę, czasem tylko robią za blat. To co widać, to stolik/pomocnik kuchenny wytargany ze staroci dzięki namowie mojej koleżanki Kasi, za co jestem jej dozgonnie wdzięczna
      Przepis wypróbuję jak tylko uda mi się zdobyć jarmuż ;)
      Paaaa

      Usuń
  7. uwielbiam awokado :)) no i oczu nie mogę oderwać od tego pięknego taborecika :)) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach taborecik, ma swoją historię... http://mintyhouse.blogspot.com/2013/07/ostatnie-poziomki-i-historia-mietowego.html

      Usuń
  8. Ja przygotowuję awokado z czosnkiem i limonką :) też pycha

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja awokado bardzo polubiłam po spróbowaniu sałatki, która jest daniem popisowym zakładu mojego kolegi :) Ach! jaki piękny Kitchen Aid :))) Wzdycham do każdego zdjęcia, na którym jest :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stary dobry Kitchen ;) Uwielbiam go, zaraz po zmywarce sprzęt najukochańszy ;)

      Usuń
  10. Beautiful pictures and atmosphere!
    Nely

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne kolorki:-)I mój wymarzony Kitchen Aid!!!!Zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  12. ...very nice photos
    Greetings from Tatjana

    OdpowiedzUsuń
  13. Awokado uwielbiam, nawet dziś miałam na drugie śniadanie :)
    Jakie śliczne sitko na mąkę, gdzie można takie cudo kupić ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesiewacz do kupienia w Red Mug: http://www.redmug.pl/sklep/

      Usuń
  14. Przyznam się, że takiej pasty to ja nie jadłam, muszę zapisać co tam dodać:-)
    Ewuś, zdjęcia jak zawsze piękne:-) No i śliczna ta paterka:-)
    Pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesiu, spróbuj koniecznie. Awokado teraz mają na potęgę w Lidlu ;)

      Usuń
  15. Ja kocham awokado! Prawie zawsze mam w domu :) Najczęściej robię guacamole albo po prostu smaruję na kanapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W guacamole specjalizuje się nasz najstarszy syn, ja przygotowuję znacznie prostszą wersję :)

      Usuń
  16. Jak wiosenie :) Aż chciałabym już marzec:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jak u Ciebie wszystko do siebie pasuje i świeżość bije ze zdjęć.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  18. Dam się pokroić za taki KA w kolorze mięty, ale kiedyś będę go mieć :)
    Zawsze kiedy go u Ciebie widzę... Marzę o nim! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają! Ja też długo na swój czekałam, a potem on czekał 2 lata w pudełku na premierę w nowej kuchni ;) Jak ja to zniosłam???

      Usuń
  19. piękne zdjęcia! nie mogę się napatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń